Individuální psychoterapeutické poradenství – 900 Kč/ hodinu
Děti, studenti (SŠ, VŠ), důchodci – 800 Kč/ hodinu
Délka jedné konzultace je 50 – 55 minut
Úhrada platby za sezení probíhá buď v hotovosti nebo QR kódem v závěru konzultace
Storno podmínky:
V případě, že klient konzultaci zruší méně než dva dny před dohodnutým termínem, uhradí cenu zrušené konzultace.
Služby
-
Psychologické poradenství u dospělých a dospívajících klientů
Je většinou krátkodobá spolupráce v řádu několika setkání týkající se psychických obtíží klienta (např. zvládání stresu a zátěžových situací, psychosomatické obtíže, vztahové problémy, výchovné obtíže, rodinné problémy, potíže ve vztahu ke škole, práci, sportovnímu výkonu apod.). Hlavní metodou práce je rozhovor, v případě práce s dítětem či dospívajícím mohu využívat i psychodiagnostické testy, dotazníky či projektivní metody k přesnější diagnostice, potvrzení pracovních hypotéz apod. Výsledkem bývá kromě lepšího náhledu klienta na jeho současnou situaci, lepšího poznání sebe sama nebo zvětšení povědomí o větší komplexitě problému i doporučení, co a jak by bylo možné v životě změnit, na co se zaměřit a co naopak nedělat, jak uzpůsobit rodinné poměry, co nacvičovat…
-
Psychodiagnostika dětí a dospívajících
Zakázka rodiče zde může být např. posoudit osobnost dítěte vzhledem k problémovému chování, zjistit jeho intelektové předpoklady pro další studium, zjistit míru úzkostnosti dítěte vzhledem k jeho psychosomatickým obtížím – např. tiky, pomočování, poruchy spánku atd. Psychodiagnostická práce není však nikdy cílem sama o sobě, ale pouze prostředkem k lepšímu porozumění obtížím dítěte či dospívajícího a na podkladě jejích výsledků navrhuji poradenské závěry nebo uskutečňuji terapeutické intervence při dlouhodobější terapeutické spolupráci.
-
Psychoterapie ( nejsem klinický psycholog ani neprovozuji zdravotnické zařízení – nemám smlouvy se zdravotními pojišťovnami)
Cílem psychoterapie je dosažení optimálního rozvoje osobnosti a zmírnění nebo odstranění psychického či fyzického utrpení jedince. Jde zpravidla o dlouhodobější proces, neboť k tomu, aby mohlo dojít k zásadnějším změnám v osobnosti klienta (v emocionálním prožívání, motivaci, sebepojetí a sebehodnocení, volních procesech…) a potažmo v jeho vztazích s druhými, je potřeba nejprve navázat bezpečný terapeutický vztah, na jehož základě lze teprve zpracovávat zásadní behaviorální, emoční a kognitivní vzorce, traumatické zážitky, vytvářet sebepodpůrné funkce organismu, vyjadřovat emoce v bezpečném prostředí, experimentovat s novým chováním tak, aby to odpovídalo skutečným potřebám klienta atd. (více v sekci Způsob práce)